Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A legjobb II. Világháborús PC játékok.

~

Friss topikok

IndaFotó képek

Látogatók

Google PageRank

Családon belüli erősszag

2008.10.04. 10:30 :: Szöszi_Attila

A minap egy helyközi buszjáraton utaztam hazafelé, két jól öltözött fiatalember ült mögöttem. Nem akartam elhinni, hogy nem szakadt ruhában vannak és biztos nem csövesek, pedig a szagukról elbeszélő költeményt lehetne írni.

Komolyan mondom nektek, én ezzel büntetnék. Annyira büdösek voltak hogy azt nehezen lehet leírni. Csípős füstszag keveredett a pállott hónaljszőr- és lábszaggal. Persze az előttem ülő nyanya nem engedte kihúzni az ablakot mert ő attól biztos meghalna, és a busz is csutkára tele volt.

Ezt már csak azzal tudták tetézni, hogy folyton csörgött az egyik telefonja, valami éktelen ordibálás volt a csengőhangja (dávádá cí cí pó / sálomálom sánánáj / dílomálom stb.), csak az utazóközönség szórakoztatására.

Szerencsére hamar leszálltak és mindenki fellélegzett, de így is 15 km -en át élvezhettem a társaságukat.

Szólj hozzá!

Címkék: van bűz

A bejegyzés trackback címe:

https://szoszi-attila.blog.hu/api/trackback/id/tr80695548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása